zaterdag 14 februari 2015

Valentijn swap met Sandra....

Holaaaa

Vandaag op Valentijnsdag de eerste swap van Sandra en mij voor dit jaar.
Sandra had mij een geweldig pakket gestuurd!! Met allemaal SU spulletjes!!! Daar was ik natuurlijk wel mee in mijn nopjes (die kan ik hier in Spanje niet kopen).
Hoe mooi de papierlijn ook is....ik had toch wel moeite het te verwerken. Het papier nodigt uit tot verschillende stijlen....en dat heb ik toen ook maar gedaan.
De kaarten serie past totaal niet bij elkaar, maar ik vond elk kaartje leuk om te maken...ik hou nl van verschillende stijlen.........

eerst een foto van het pakket..... (van het papier 2 foto's, omdat de voor en achterkanten totaal verschillend zijn)


 Dan nu de kaartjes

de eerste is 'lief'...


de tweede is stoer...




De derde, totaal andere stijl...




De vierde  met waterverf....iets wat ik de laatste tijd graag doe...




De volgende fotos zijn van het 'snoep-zakje'..... ik had nog wel zo'n leuke snoepjes gekocht....helaas pasten die er niet in....gelukkig nog wat mannas in huis en deze er in gedaan....gewoon voor de leuk!


Het is een hele lange post geworden....., en nog is het papier nog lang niet op!!! er zal nog veel meer volgen.
Ik heb er misschien een 'rommeltje' van gemaakt qua stijlen, maar weet zeker dat Sandra er iets geweldigs van heeft weten te maken!!!!
kijken jullie mee??

Het was weer zo leuk om te doen Sandra, dankje voor dit gave pakket!!!


Fijne zaterdag                                           xx Mary

11 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een mooie serie kaarten, Mary. En dat snoepzakje is ook al zo leuk!
Fijn weekend!

sandra_w zei

WOWWWWW!! Wat n supergave creaties heb je gemaakt en zoveel!! Ik vond het weer onwijs leuk om te doen....op naar de volgende!

Fijn weekend!!X

Mariken zei

Wat leuk weer...jullie swap! Jij hebt lekker veel gemaakt zeg, en zo tof allemaal! En je hebt een geweldig pakket gekregen, dat is genieten!
Fijn weekend!

Danoesja zei

Hoi Mary
Wat een geweldig leuke swap is dit weer van jullie beiden. Je kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig.
Liefs, Danoesja

Cornelie zei

Zo leuk dat jullie dat samen doen, en wat een gaaf pakket zeg!
Ik vind het ook leuk al die verschillende stijlen en kan het dan ook niet laten dit lekker te doen. Ik vind je post daardoor leuk om naar te kijken en vind je derde kaart te gek!!

Alina zei

super leuk pakketje en leuke kaartjes, Mary en ''Happy Day'' is mijn favoriet!

Annemie zei

Heel mooie kaarten Mary!
Allemaal heel mooi in hun eigen stijl, maar de bloemenkaart met waterverf heeft toch mijn voorkeur :-) Ik ben de laatste tijd ook veel bezig met aquarel en vind het heel leuk...

Nog een fijn weekend en lieve groeten,
Annemie.

Marjan zei

Een rommeltje?? Juist heel leuk die verschilleden stijlen! Ik val erg voor je zwart-witte en aquarelkaart, zo mooi!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ziet dat er superleuk uit allemaal Mary. Gaaf zo'n valentijnsswap en zo kom je nog eens aan andere spulletjes.
Zelf zie ik graag verschillende stijlen (waarom jezelf beperken..LOL) en vind het ook allemaal leuk wat je gemaakt hebt. Het allermeest spreekt mij de zwart-witte kaart aan. Heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Gerdine zei

Ik ben helemaal weg van die vierde! Zo mooi, waterverf!

Judith zei

Dat is toch juist leuk om zo veel verschillende stijlen te creëren en dat allemaal uit één pakket. Dat ziet er heel goed uit. Ik weet niet welke kaart ik de leukste vind. Die egeltjes vind ik zó schattig. Vorig jaar kreeg ik een stempel van Dora voor mijn verjaardag. Heb hem nog niet zo vaak gebruikt, jammer eigenlijk. Zeker als ik hier nu weer die stekelige schatjes zie.

De tweede is lekker CAS, de derde vind ik mooi en ook de layout spreekt mij aan. En de vierde is prachtig, heel mooi met de waterverftechniek!